TACK <3

TACK fina vänner och familjedlemmar för en fantastisk helg på spa! <3
Ni kan klicka på bilderna för att få dem större..


Vi åker nu


På rummet möts vi av en hälsning på tvn :)


Mathias kollar igenom all info


Morronrockarna som folk springer runt i hela dagarna..:)


Mathias väntar på att vi ska få in en fin Kantarelltoast som förrätt och en mumsig Oxfilé till huvudrätt.


Under tiden får vi bröd och ett smaskigt ört-/vitlössmör

Vi är tydligen så hungriga att jag inte hinner dokumentera maten.
Sen glöms kameran bort resten av kvällen :)




Hinner tydligen inte heller dokumentera frukosten, men har lite juice kvar iallafall. :)


Mathias avslutar sin brakfrukost med ett knäckebröd och en kopp kaffe.


Efter frukost lånar vi lobbyns datorer lite, Mathias behöver kolla om det finns några bilar till salu på blocket (så vi isf kanske kan ta med den när vi åker hem) och under tiden kollar jag facebook :D


Det blir träningsdax, vi drar till gymmet.


Mathias är redo


En skitglad crosstrainare :)


En tur på löpbandet, jag förstår knappt hälften av alla mätare :)


Mathias kutar ifrån mej :)


Jag tar en bild med mobilen för att skicka ett retsamt MMS till husrenoverarna..


Nymasserad och påväg till pool och bubbelpool, även ett varmt utebad i regnet.


Efteråt hänger vi lite i baren i väntan på middagen :)


En snygg eld i lobbyn..


Hela lobbyn var för övrigt rätt snygg :)


Vi går upp till restaurangen och fantasilösa jag beställer även denna kväll den supersmaskiga oxfilén


Mathias som är lite mer vågad tog ett (enligt honom) minst lika gott Vildand-bröst.


Efter maten slappar vi i vilstolarna på glasgolvet i lobbyn, do I have to say HÖJDSKRÄCK.
Höll mej nära kanten till vanliga golvet.


De har plockat fram julgranar under dagen, om man inte tittar ut kan man tro på att det är jul snart..


Ser jag inte lite rädd ut? Men det var gött när man väl var på plats och slapp titta ner. :)



Gött gött gött :)  Snyggtofflorna är på


Det brinner ett ljus mellan oss på ett bord, någon borde släcka det snart ser det ut som..



Dagen efter är jag inte så pigg längre efter en natt med feber.

Har iallfall ätit frukost och fått en ansiktsbehandling, snart dags att lämna rummet och dags för Mathias att få en massage innan lunch och hemfärd.



Hejdå Selma spa - Tack för oss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag får sån härlig flaschback! Visst är det mysigt på Selma?! Kul med bilder i bloggen.



Haregött /Mia

2009-11-30 @ 17:06:43
Postat av: Johanna

Åh va mysigt ni ser ut att ha haft det! :)



Jodå, jag har hört talas om det där rummet,aldrig varit där dock! men nu tänkte jag mer på nåt ställe där det kanske kunde finnas en säng att sova lite i, haha :D



kram

2009-11-30 @ 18:29:40
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: marieb

Härligt;), ni såg ut att få jättegod mat emot vad vi fick när vi var där...kraaam

2009-11-30 @ 19:24:54
Postat av: marieb

Va bra att ni fick god mat:). Den 3 rätters middagen vi åt var hemsk, och det var många som klagade. De har nog bytt kock, men det är ju tur det;)



Förstår att det blir svårt att komma, men hittar ni någon bil och du har lust är det bara att dyka upp:)

Kraam

2009-12-01 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0