the christmas in you

17.31

Hahahahahahha!!!! Jag skrattar mej hela vägen till den som säljer en bil till oss.
Besiktningsmannen lekte "Finn 5 fel"...och gissa om han fann! :) Jooodä!! 

En FIN liten (???!) samling, bland andra redan uppräknade handbromsen, bromsskivan och framrutan....+ MASSOR av rost på inte så väl plaserade ställen. Innebär att lagningen troligen kostar mer än jag fick den för.
Konstigt nog så är jag inte besviken, det kvittar verkligen. Nån kan få köpa den billigt som jalebil eller isbil, annars skrotar vi dreten. :)  En ny bil får inhandlas bums (typ på söndag, påväg hem från SPA eller nåt) så får vi väl köpa en te senare. Men denna blir inte kvar i min ägo, länge till, iallafall. Lite gött me då. Den har tjänat bra den här tiden och fungerat skapligt och varit allmänt billig (utom bränsle) så det är bara att va tacksam för det. :)

Annars är lägenheten städad och adventsklar så när som på fönsterputsning. Ska ta insidan av alla nu, kanske resten på sovrumsfönstern oxå. Sen tar jag det sista imorrn innan vi åker till SPA.
Har kommit på mej själv med att gilla det här i år, vet inte vad som hänt. Men jag tycker faktiskt det är riktigt mysigt att ha en adventspyntad lägenhet och det känns riktigt gött att tänka på det som väntar innan året är slut. Ingen ångest än...härligt :)   Tjuvlyssnar på en av favoritjullåtarna och bara trivs :)

Nu fönstren :)

Kommentarer
Postat av: Julia

ha det så himla trevligt på spa då! Vi är inte avundsjuka för vi ska advetsstäda och riva på övervåningen istället! det är mycket roligare och avslappnande!

2009-11-26 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0