dags för vantar och mössa

08.34

Fredag igen, så gött!.
Men KALLT! Tjenare...det snöade igår och idag är hela världen vit...ja inte av snö då förståss men av frost. har varit det många morgnar nu men inte som idag. Kunde verkligen lika gärna va snö som låg där..Det är ju knappt oktober :( det blir en låååååång "vinter".  Men hellre än regn och blåst faktiskt....

Jobbar med stängning och jour idag....drygt på fredag men jag ska inte klaga. har lyckats missa typ alla mina sena stängningar på fredagar denna terminen av olika anledningar så en ska ja väl kunna klara. :)

Imorrn ska mathias va skjutledare på skjutbanan och jag åker te arvika nån gång under dagen. känner mej sådär välkommen och efterlängtad. Det är exakt samma känsla som när ja var yngre. Inte haft den på länge men NU är den här och jag KAN INTE skaka av den hur förnuftig jag än försöker vara....Nåja, JAG längtar iaf efter Molly och efter att få se på systers mage så jag ska åka...

Nu jobb några timmar då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0