hårt jobb

18.00

Då var det torsdag då..denna veckan har om möjligt gått ännu fortare än förra.

Idag var det jobb som vanligt, sen träna, sätta upp hyllor, laga och äta mat, dammsuga, tvätta, städa badrummet, duscha och NU sitter jag äntligen ner en stund. Gött å bara vara lite nu. Imorrn äre helg igen - wunderbar! Ska på 30årskalas och fira päronens rubinbröllopsdag på lördag och söndag. Fredagen blir bara lugn som det ser ut, skönt.
Men innan helg lite mer jobb, stängningstur med jour, inte det roligaste på en fredag, men jag får ju iallafall sovmorron. :)

Micke kom på bästa idén till julklapp oss syskon emellan. Alla ska bränna en cd med våra 10 favoritlåtar och ge de andra. Inser någon hur OTROLIGT SVÅRT det är att bara välja ut de 10 bästa låtarna, man måste ju välja bort hur  många som helst. Har SÅ svårt att välja bort!  Ska nog lyckas. Har en fin grundlista, ett par vet jag att jag kommer byta ut, har bara inte fixat med allt riktigt än. Sen händer det nog en del fram till december :D
Ska blir GÖRKUL att se de andras iaf :)




Nu - slappa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0