kass

19.46

Jag är verkligen kass på att blogga nuförtiden. Skriver sällan och när jag väl skriver så är jag sur, depp eller allmänt oinspirerad....TRÅKIGT!

En del av detta beror på, det just nu inte så älskade, tangentbordet som fortfarande beter sej underligt och gör så att markören hoppar runt som den vill och får den stackarn som försöker skriva nåt att framstå som totalt värdelös på att stava....Detta skapar viss irritation och olust att skriva några längre inlägg.

Jag har också tappat det där flowet i skrivandet och de där sakerna som bränner och bara måste ut finns inte där på nåt vis.
Har väl iofs alltid haft downperioder i mitt skrivande men de har inte varit så långa...vad jag kan minnas...Jaja.
Snart kanske min hjärna/mitt hjärta är återkopplade till fingrarna. Hope so..

Idag är det onsdag...älskade onsdag med tvkväll.  True blood och Greys anatomy...en bonus är ju Bonde söker fru som börjar igen.

Imorrn äre torsdag...jobb och sen lite inför-helg-fix.
Fredag jobb...underbar oplanerad fredagkväll.
Lördag bröllop.  Blir skoj och jag ser MYCKET fram emot att träffa mina Arvikabrudar. :)
Söndag oplanerad...thank god.

Nu börjar snart kvällens första...ska ladda upp med clementiner


Kommentarer
Postat av: Julia

nu skulle jag va rolig å skriva det där som vi sa att clementiner smakade men jag kan inte komma på va det var... irriterande!!!!

2009-10-08 @ 09:17:21
Postat av: Marie

törre å smaker litte rötet kanske :)

2009-10-08 @ 13:02:45
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Julia

just det!

2009-10-08 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0