LÅNGHELG!

19.00

Lovely, lovely långhelg!
Ensamma arbetsveckan med massa jobba över är slut och nu är jag ledig längelänge! SKÖNT!
Ikväll ska ja bara umgås med bönder utan fruar, läkare och vampyrer i vanlig onsdagsanda. Mathias har arbetskväll i slakthuset han. Det är väl snart klart, har ju inte direkt blivit skitmycket älgar skjutna om man jämför med andra år. 25 har de fått hittills och har bara en jaktdag kvar. Så kan det gå. Var ju ingen idé att ha panik över att hinna äta ur frysen.

Igår städade jag när jag kom hem och just nu tvättar jag. Morgondagen är som gjord för att bara njuta av ledighet och göra precis det man vill. På kvällen borde jag åka till Arvika och gå på föreläsning med Tomas Sjödin, det blir det nog oxå om jag inte är helt slut. Egentligen borde jag oxå bli med ut i skogen och prova att sitta på pass men vete katten om ja har nån lust och ork just nu.

På fredag åker vi till Karlstad för att kolla/provköra lite bilar och gå en sväng på IKEA, köpa nya täcken, kuddar och sänglampor. KANSKE kan jag tjata till mej att vi oxå ska köpa finfina hurtsen till vår säng, innan den går ur sortimentet. :D

Nu ska jag hämta tvätten och slänga i mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0