om att förälska sej

18.40

Idag har jag förälskat mej....ja inte i Mathias eller nån annan man....i en låt.
En fantastisk låt som jag hört förr, flera gånger. Den har lixom bara inte nått fram.

Idag ringde en tjej in till P3 och ville ha låten spelad för sej, för att det precis tagit slut mellan henne och hennes pojkvän sen 3 år tillbaka.  Då satt den sej där, rakt i hjärtat och just nu spelar jag sönder den allt jag kan på spotify.

Kan minnas precis hur det känns, det där de sjunger om.
Det värsta är att det blir så verkligt, att det känns som att då blir nu. Och så är det ju inte - alls. Ändå gör det ont där inne. Men på ett sätt som gör att man ändå vill fortsätta att lyssna, kanske är det vetskapen om att nu är nu, och inte då,  som gör det.



Låten finns inte att bädda in på artistens begäran, men här är länken.
Melissa Horn och Lars Winnerbäck

http://www.youtube.com/watch?v=CL2LYLbaQ3Q

Nu sitter jag här: noppad, rakad, skrubbad, tvättad, inpackad, klippt, filad, insmord och nymålad på naglarna. Redo för morgondagens bröllop på hela kroppen. :)
Njut av helgen - I know I will

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Det hjärnan förträngt, det minns själen.. Ha så kul på bröllopet!! Kram

2009-10-09 @ 23:41:04
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0