stingsligt

20.03

Fredagens instruktion fantastiskt trevlig och gav MYCKET mersmak. Lördagens pass var roligt och härligt och gav definitivt oxå mersmak!

På fredakvällen kom Sôckingera och hängde lite. På lördagen fixade jag lite i garderober och annat i sovrummet medan mathias började renovera belysning på traktor. På kvällen åkte vi te Hämnäs på auktion, mest som sällskap, sen te Sôcka. Blev allergisk så vi åkte hem rätt tidigt. På söndagen va vi på middag hos Hjördis och Johan.

Idag ha ja jobbat och varit på en intressant föreläsning (på jobbet). Imorrn äre jobb igen och så ska ja träna efterället jobbet. På onsdag har vi först planering sen föräldramöte så blir nog en heldag. På torsdag ska jag träna igen efter jobbet. Sen äre snart helg igen. Gött!

Blir väl rätt mycket kalas under helgen, men blir säkert trevligt. Mathias bror fyller 30.

La ut min träningscykel på tradera förrut. Gött om man kan få tillbaka sitt vardagsrum som just ett vardagsrum. Kanske få in nån mer sittmöjlighet istället för det där åbäket.

Annars har jag en stingslig karl traskandes här hemma. Han slutar snusa och humöret är väl därefter. Vet ju att det bara är några dagar men skulle gärna flytta ett par dagar. :D  Tur det är arbetsvecka ett tag till.

Nu ska ja se lite på tv innan sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0