update

21.25

Fredagens Karlstadtur gick fint. Tittade på bilar - LÄNGE. För att sen konstatera att det var meningslöst eftersom det ÄR en King cab sambon vill ha. Jaja, sen lite shopping. Ett par stövlar blev det eftersom det var hål rakt igenom hälen på mina. Sen lite thai-mat, gött! Efter det IKEA och vi fick med oss sängmojen hem. :)  Daniel, Julia och Olle var med så det blev en rolig tur.

På lördagen skruvade jag ihop den och fixade allmänt i sovrummet. Ska få upp två vägghyllor som är i förrådet på en vägg så fattas bara en byrå sen som kan skapa plats i ena garderoben. Jäpp.
På kvällen var lite folk här och hängde, trevligt.

På söndagen var vi i Sôcka å käkade god mat och hängde typ hela dagen. Slappade på kvällen.

Igår jobbade jag och somnade i soffan med en gång jag kom innanför dörren. Stentrött och huvudvärk.
Idag har jag oxå jobbat, huvudvärk typ hela dagen men en rätt ok dag ändå. När jag slutat åkte jag och fixade mej ett träningskort - ÄNTLIGEN! På fredag har jag min instruktion och ska få mitt träningsprogram, och sen äre bara att köra! :)

Imorrn äre jobb - bara bilen startar! Och sen vanlig tv-kväll med unga mammor, bönder utan fruar, läkare och vampyrer. Sen äre snart helg igen! Ingen är lyckligare än min rygg. Det är verkligen på tiden att jag börjar träna, då kanske det går att rädda den. Trist med arbetsskador efter ett år lixom.

Varför skulle inte bilen starta kanske ni undrar. Min käre sambo skulle fixa extraljus åt mej men det visar sen att batteriet ÄN EN GÅNG är helt kajko så att om man kör med extraljusen på så dör både stereon och fläkten i bilen. Hoppas bara att det funkar såpass att jag har en bil till jobbet imorrn. :S   Inte riktigt det jag var sugen på att ligga och fundera på inatt.

Har förresten en prao-elev från 9an hos oss denna veckan. Är rädd att jag inte gjort ett stenbra intryck...har ju några dar på mej att räta upp det hela men det blev lixom fel från början. Försöker allt jag kan att vara trevlig men vi klickar lixom inte. Hon är nog för lik mej för varenda samtal bara dör ut, har nothing att säga varandra. Hade varit lättare om jag varit hennes "handledare" då kunde man prata mer om sånt men jag vill lixom inte dundra in i kollegans område.

Well, that's it for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0