ain't no doubt this shit is crazy

12.28

Har varit på köpcentret, skulle prova och EVENTUELLT köpa kjolen jag hittade på NICE igår..Prova my ass, kanske köpa -mhmm. Köpa en massa annat jag egentligen inte behövde oxå - yeah!  Tur inte Charlie och Mathias från lyxfällan har med mitt liv och göra. Inte för att jag alls har det dåligt ekonomiskt så men kunde ju kanske spara mer i månaden än jag gör.

Jaja, nu äre gjort och jag har iaf nåt jag kan ha på mej på kommande bröllopet och det andra köpte jag för att det var 20% eller 50% rabatt och jag FAKTISKT suktat effdet ett tag. En mascara jag velat prova och en top jag dregglat över sen april typ.
På vägen ekade Andy Samberg och Justin Timberlakes SNL-låt i högtalarna. Blir på så himla gött humör av låten även om det är bland det sjukaste jag hört. TACK för att du spelade den låten för mej E!

Igårkväll var vi i Sôcka, gööööörtrevligt da. Åt goda smörgåsar, såg på idol och sen på filmen 1408. Är NÖJD att det är ljust ute nu, när ja skulle köra hem inatt tittade jag inte i backspegeln en enda gång och när vi skulle backa ut så fick mathias styra och titta bakåt....CREEEEEAAAAPY film iaf! Längesen jag såg en film jag inte orkat titta på hela (utan måste blunda ibland)..men bra story.

Idag är Mathias med svärfar i skogen i Järnskog, kollar över avverkning och sånt. Gött förn å komma ut lite han har jobbat över och härjat hela veckan. Sen ska han nog kolla lite till på bilen som låter värre och värre, ska ju besikta i början av nov, trevligt om den gick igenom. *hoppas, hoppas, hoppas*.

Imorrn kanske vi ska åka te Orust och se på en Subaru som Mathias fått för sej att han vill ha. Jag har sagt att han får ha vilken bil han vill bara det inte är en kingcab, landrover eller suv av nåt slag.  Så Subaru får det väl bli om han säger det....:D  Skulle ju kunnat tänka mej en annan BMW men man har ju inte så mycket å säga till om när man inte direkt lägger stora pengar i åket själv..

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Visst ede gött när lönen kommer=D KRAM

2009-09-26 @ 13:37:08
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Johanna

Shoppa bör man! Verkar som att du gjorde några fynd ändå :D Kram

2009-09-26 @ 19:11:59
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0