en död man

21.21

Hej!

Idag hittade de en död man i Foxen. De vet inte än om det handlar om dråp/mord eller en olycka. En 33-årig norsk som bott i T-fors en längre tid är det iaf. Trist och hemskt. Blir så nära här på ett så litet ställe.

Annars blir jag GALEN på vårt tangentbord som beter sej allt annat än normalt, det är så man tappar lusten att skriva..

Mathias sålde BMWn igår så jag har haft sorg...älskade den bilen. Rolig att köra, bekväm att åka och snygg. Men det var väl lika bra..bättre och hitta nåt nyare och bättre som gått färre mil och troligen håller ihop längre. Vi får väl se hur det blir helt enkelt...

Barnpassarhelgen gick fint och det var roligt men det är länge sen jag blev så trött av att göra så lite. Troligen ansträngningen av att hela tiden vara mån av att de har det bra, roligt och inte längtar hem för mycket. Är de mätta? Har de ätit för mycket godis? Är de nöjda? Sover de gott? osv osv osv osv i oändlighet. Skönt att man slipper sånt med egna barn, annars skulle jag nog aldrig orka skaffa några - om man nu kan.

Annars inte mycket nytt....räcker kanske med en såld bil och ett mord(?) iofs...

Imorrn äre jobb igen, hoppas de inte är lika bråksugna som idag. De bara slogs och slogs sista timmen...
Godnatto

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Hemskt när sånt kommer nära inpå en..

2009-09-08 @ 06:47:07
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0