hmmmm

Gårkvällen var bättre och denna dagen har oxå varit bra...tills typ nyss.

Det känns som att folk väntar sej att man inte har ett eget liv och framför allt som att de inte förstår att det är lika långt för mej att ta mej nånstans (typ Arvika) som det är för dem att ta sej till oss. Det får va NÅN måtta på hur mycket man ställer upp. Blir lite ledsen och trött när folk bara förväntar sej saker och sen har mage att bli besvikna när man säger nej. Jag måste få vila....jag ÄR SÅ trött just nu, kanske inte rent fysiskt men i hjärnan och lite i själen. Behöver hämta styrka i saker som JAG vill göra inte som andra väntar sej eller vill att jag ska.

Längtar SÅ till helgen. Den innehåller 2 kalas och det blir nog trevligt men jag längtar så mycket efter fredag och lördagkväll, att bara få vara eller träffa vänner vi inte sett på länge eller vad som helst som faller en på just då. Tycker det är så jobbigt att ha så mycket planerat i så lång tid, det har typ varit nåt varenda helg sen mitten av juli. Och nästa helg äre Årjängsmârten med de vanliga bestyren runt den och sen äre typ två helger så äre bröllop igen.....puuh blir trött bara av att tänka även om jag vet att det är roligt just då.



Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Hmmmm...ja visst är det konstigt att det är längre åt ena hållet än det andra, fast det är exakt samma väg man snackar om.. Så beter sig vissa bara för man bor på vischan serru.. Man blir less på folk du. Hoppas din helg blir som Du vill ha den. KRAM

2009-09-09 @ 20:11:38
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Jonas

Verkar som det blir en resa och kolla på Dökött. Skulle inte förvåna mig själv om jag ringer igen och vill ha med dig dit :)

2009-09-12 @ 04:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0