jahupp

19.00

Då va de tisdag igen då! Bara 3 morgnar till att gå upp innan helg igen. Det går så himla fort just nu.
I helgen ska ja åka te Arvika och hänga med familjen, det är ju dags för Arvikamârten. Mathias ska ju va vid skjutbanan och va "vakt" hela dagen han-
Nästa helg äre bröllop...snart är alla fullknökade helger över. Bara fritid...:)

Idag kom det ett paket med MASSOR med smink till mej för en liten peng. Jag är glad :)
Betalade oxå in lite pengar för diverse presenter på en väns konto. Nu äre bara en "skuld" kvar för en present sen har ja betalt allt jag ska.  Göttans.  Har gått oväntat mycket pengar denna månaden men BARA mitt eget fel. Har shoppat way to much.

Nu blire lite tv innan sömn. Funderar på om ja ska gå på en föreläsning imorrnkväll. Han som skrivit El choco ska föreläsa i skolan i töcksfors. Får se hur jag gör. Stänger med jour, lite drygt att inte hinna hem emellan.

Inte så mycket nytt annars då. Har haft en ganska dryg dag, är rätt glad att den snart är slut.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligare att köpa smink för pengarna än böcker för typ 3000 kr varje månad! Det är inte så trevligt :/



Hehe, så ni satt utanför sjöströmssalen i 3,5 år? ;) najs.

2009-09-30 @ 21:39:20
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0