TGIF

Helg IGEN, denna veckan har faktiskt gått otroligt fort! Snajsigt äre!
Har varit mycket sena dagar med jobb denna veckan. Måndag var en vanlig dag, tisdag stängde jag med jour, onsdag hade vi APT, igår stängde jag med jour och åkte sen till Lillåsen för att fira Lukas som fyllde 8 år. Stora killen som tillåme tagit hål i örat. Känns som de inte va längesen ja höll honom första gången på BB, men det är det onekligen. :)  När ja kom hem hade Mathias börjat städa och plocka lite så när jag kommer hem idag äre bara golven som ska tas. Otroligt gött!  Innan ja åker hem ska ja sola och handla och tanka bilen.

Ikväll hade Jonas och Camilla velat ha med mej till Årjäng för att Jonas har nån slags obsession på Dökött som ska spela där eftersom det är mârten i helgen. Men tror inte ja orkar, vi kommer som vanligt vara så mycket i Årjäng ändå denna helgen.  Får se om kanske Olle och hans föräldrar kommer till oss istället, han har ju fortfarande inte varit hos oss än. :)

Japp...inte mycket nytt annars.


Kommentarer
Postat av: Olle

Jag tar med mig morsan och farsan och kommer! ses sen!

2009-09-18 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0