trött

19.59

Det är härligt att låna syskonbarnen lite men man blir galet trött. Lite pressen av ansvaret att faktiskt ha hand om andras barn och se till att de ska ha roligt och trivas bra och en natt med inte så bra sömn gör att jag skulle kunna somna rätt snart på en lördag. :)  Fattar inte varför jag sov så dåligt inatt, hittade ingen bekväm ställning och sen var jag nog undermedvetet orolig att inte vakna om jag skulle behövas på nåt sätt. Tittade på klockan vid halv3 sista gången och var vaken typ en halv timme vid 6-tiden. Sen vaknade vi och gick upp vid 8 för då va kidsen pigga.
Lillsnörpan är lagd och har själv valt att släcka och faktiskt sova ( fast hon låg och läste en stund) hon är nog oxå trött. Storebror är piggare och spelar lite tv-spel innan det är time för honom oxå att ta kvällen.

Jag lär ju inte somna innan de andra somnat ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0