tröttaste veckan

19.11

Är SÅ trött, IGEN! Har öppnat varje dag denna veckan och igår jobbade jag ensam eftersom kollegan hade semester, fick oxå jobba över typ 45 min. Imorrn blir det dock lite sovmorron innan det är dags för områdesmöte.

Rektorn tittade in idag, hade gooooood news. Fick det fortsatta viket som legat ute på ams. Har minst jobb fram till aug 2010, sen är det bara att se igen. :)  I'm a happy camper.
Gött att veta att man har nåt att göra, att det är på ett bekant ställe och att veta att pengarna kommer in i typ ett år till. Yes :)

I helgen har jag INGA planer och det är så skönt, kan gärna tänka mej att hitta på nåt jämt så men det är så skönt att veta att det inte är nåt som MÅSTE göras. Nästa helg kommer syster med familj till Arvika så då ska jag dit och umgås. Blir roligt det, längtar efter lilltjejen som är så stor att hon snart blir storasyster. :D

Helgen efter är det bröllop och mathias födelsedag. Sen är det ett par lugna helger, fira en till brorson lite och sen äre jag som fyller 25. Man BORDE väl kanske ha ett 25-årskalajs men vi får se hur det känns närmare.  Efter jag fyllt så ska jag förhoppningsvis spendera en helg på spa med älskling, iaf om mina födelsedagsönskningar slår in. Ljusa upp höstrusket lite, det har väl troligen anlänt med full styrka då.

Inte mycket nytt annars, det är lixom det vanliga - jobba, laga mat, tvätta, hänga in tvätt, diska, städa, se på tv, gå nån promenad lite för sällan, sova och sen börjar det om igen...tills det är helg. Tragiskt men sant.

Nu är det iaf bara 2 dagar kvar innan underbar ledighet igen, oh man how I need it. Undrar när man vant sig vid mörkret så att man slutar vara så trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0