det går bra nu...

Lite rast på jobbet :)  Ska va här te halv 7 ikväll. Gör inte så mycket, Mathias jobbar över, det är gött väder så vi kan va ute och jag har inte direkt nåt jag måste göra hemma.

I helgen var det operation storstädning. Var ute och fixade lite i rabatterna och röjde lite skit som blivit liggande under trappen (bland annat) över vintern. När det blev så fint ute så kände jag att jag lika gärna kunde arbeta mej innåt. Tog allting ordentligt, alla lister överallt, köksskåp, garderober och sånt som inte blivit gjort på för länge. På söndag-eftermiddag var vi klara med allt..:)  SÅ gött att ha det gjort, Mathias tvättade även bilen och bytte till nya däcken och vi lämnade datorn till Jesper igen. Igår körde vi bilen tillbaka till verkstan och denna gången hoppas vi den blir tip-top. Allt kommer va prima hos oss nu, finfint. Behöver dammsuga och torka bilen lite innuti och vi ska städa förrådet, sen finns ingenting som direkt behöver göras på ett tag. :)
En riktig vårrensning och fixning, I like, ALOT.


Skulle gärna ta en tur till Ikea med, badrummet behöver nytt duschdraperi och så slog jag sönder tandborstglas när jag städade, sen skulle jag vilja ha en hylla, för nu kommer snart mina Mary Kay-grejer. Betalade dem idag, så nån gång nästa vecka kanske. Fick sminket igår men väntar på krämerna och det. :)

I fredags var vi i Arvika på konsert med De Van....absolut godkänt, skön musik och show men det var vääääldigt lite folk så det var lite trist.

Nu äre back to work....


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud det är såna hurtiga städiga människor som du som får såna som mig att få dåligt samvete över dammbävrarna i hörnen;)

2010-04-28 @ 18:39:56
URL: http://www.metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Elin

Om man hade ork till det =)

2010-04-28 @ 19:09:45
URL: http://thedancer.blogg.se/
Postat av: Liiv

skulle också behöva storstäda :o

2010-04-28 @ 19:57:11
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0