lång tid ingen sjö

Inte skrivit på aplänge....Inte haft varken lust, ork eller nåt att skriva..
Livet har gått fram som vanligt typ...

Under påsken hängde vi mest med familjerna, trevligt att träffa alla och se Tyra...och Molly som blir så stor. :) På Lillåsen hade det oxå kommit en liten valp. :)
Vi stängde ju på jobbet på skärtorsdan och jag jobbade förra veckan på nya stället. Känns dock som att vi inte riktigt kommit igång förrän idag (dels pga att de jag ska jobba med inte börjat innan). Har kännt mej helt tappad och som att jag glömt ALLT jag lärt mej och som att jag inte har någonting alls att plocka fram, idag lossnade det dock lite. Det går frammåt, men LÅNGSAMT! Är glad att det varit så gött väder så vi kan vara ute mycket nu tills jag landat lite.

Konstigt att det är helt ok för folk att va skoltrött, men ingen säger att de är jobbtrötta? Just nu är jag det, tyvärr. Vet att det handlar om det som varit senaste halvåret och att allt är nytt just nu. Jag kommer igen, men just nu önskar jag bara att jag hade en låååååång semester och bara kunde vara ett litet tag. Jaja, våren går fort, snart är det semester och höst och det känns helt ok med allt igen. :)
I veckan kommer troligen de nya tjänsterna ut att söka så då blir det att skriva lite ansökningar.

I helgen ska Mathias te Småland på klassåterträff, så jag blir gräsänka. Blir nog både gött och lite tråkigt. Ibland äre skönt å va ifrån oxå, bara ett tag. Speciellt å va hemma själv kan ja tycka är gött, gillar inte lika mycket att åka ifrån..

Nu ska ja ta kvällen, har suttit och väntat på Boston Tea party, men nu när det inte började så kom ja på att det väl är säsongsuppehåll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0