man kan tröttna

20,39
jag skriver verkligen inte för ofta här.

Gick finfint att ha Olle här, vi hade en fin dag. Härliga killen var som en sol hela dagen mellan sömn och måltider...under dessa oxå givetvis men då märx ju inte själva humöret så mycket. :)
På kvällen tog jag mej ännu en slapparkväll....var trött och stupade i säng rätt tidigt..
På söndagen kom mathias hem igen, efter sin helg i småland. Lite catching up och sen sömn...

Denna veckan har gått fort! Redan onsdag, jobbat och promenerat på kvällarna typ. Idag var jag i Årjäng på pedagogisk ledare efter jobbet och sen hem och slappa lite. Nu äre snart Greys och True blood...like wednesdays :)

Hade sköna Sara med i bilen till och från Årjäng idag, härlig människa iaf! :)   Snart kommer mina Mary Kay-produkter, både krämer och smink. Förlåt Anna! Har ju lovat dej att va värdinna på ett party. Blev dock bjuden på ett här ute och eftersom Sara är ganska ihärdig att få kunder (om än på ett trevligt sätt) så tackade jag ja till ett eget sminkparty och på den vägen är det. Det är ju trots allt en BRA bit för dej att ta sig hit...hoppas du inte tar illa upp.

Annars äre rätt lugnt, har ÄNTLIGEN fått tag i sommardäck idag, förhoppningsvis så köper Mathias bror dem ikväll så vi kan få hem dem snart. Bilen låter förövrigt väldigt skumt och hade ingen överhängande lust att starta imorse men jag vann tillslut. Dags för ett verkstadsbesök igen...zzzz

Hoppas att det inte blir nåt av snön imorrn, räckte att vakna till en vintervärld idag, även om den försvann rätt raskt..

Kommentarer
Postat av: anna

Sv: Hahah nu hänger jag inte med alls, din MK-tabbe? Du har inte gjort mig nåt illa ju :D Fina du!!



Kram!!

2010-04-24 @ 13:59:27
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: anna

Sv: Hahaha nää, det där gör inte ett dugg! :D Har tagit en paus i Mary Kay:andet för obestämd framtid också haha :) Du är så söt :)



Hoppas ni får en fin helg!

KRAM!

2010-04-24 @ 15:01:00
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0