älskart <3

Jag älskar det här! Några gånger idag har jag tänkt tanken, this is as good as it gets. På ett bra sätt alltså.

För mej i min noll-koll-värld så är det här så tillfreds man kan vara. Det är så lugn, så sprallig, så glad, så varm och mjuk inombords det är möjligt att bli. Antar att jag senare i livet kommer fnissa lite åt min naivitet men just nu njuter jag bara av detta, det som är nu och här. Njuter av hur bra allt flutit hittills och lugnet över att det kommer fortsätta göra det och om det ändå inte gör det så har jag det här, just nu. Det viktigaste.

Jag längtar, verkligen, verkligen LÄNGTAR tills jag kan skriva om det här på riktigt. Tills jag kan öppna mej helt, låta er delta i det här magiska, men tiden är inte än. Tyvärr. Det är min blogg och jag bestämmer och för min del skulle hela världen på veta...men tyvärr är mitt liv inte bara mitt, det finns människor i det som delar det här och allt ska gå rätt till och bli rätt för alla inblandade....så jag får vänta....och längta.

Idag är dock dagen när alla de stora sakerna fallit på plats, allt det viktigaste viktiga är fixat, nu kan allt annat gå fel men dessa saker är rätt. :)

Jag älskar det här!

Kommentarer
Postat av: anna

Blir alldeles varm inombords av att läsa detta härliga inlägg :D

KRAM!

2010-08-02 @ 20:58:27
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Anna

:D ljuger om jag säger att jag inte är nyfikon...

2010-08-03 @ 21:34:23
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: broder Daniel

Good for you, sis.

2010-08-05 @ 00:48:02
Postat av: Ragnhild

Hmmm...skal bli spennende å lese om fortsettelsen....:-)

2010-08-05 @ 22:24:52
URL: http://skarbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0