host host host...

Hej!

Jorå...förkylningen kom ikapp mej...tog några veckor men till slut kunde ja inte stå emot längre...söndagen helt utan planer efter ett par dagar utan träning och jag blev däckad. Har snorat med feber några dagar men idag är febern borta och snoret utbytt mot slemmig hosta...Imorrn ska jag jobba igen har jag tänkt.

Ikväll börjar 3e säsongen av True Blood på canal+.  YEY för kanal+ :) 

Annars står det mesta still just nu, vi väntar på ett brev, två telefonsamtal och allt annat måste därmed vänta lite. Inte för att vi inte har tid, men det är ju gött när det flyter lite kan man tycka.  Har däremot spånat lite på en tredje grej och det kommer nog bli roligt och bra...sen i vinter...kanske i februari nån gång...

Har bokat tågbiljett till syrr i höst, ska bli härligt att komma dit några dagar, mysa med kidsen och umgås och shoppa :)
Inte mycket nytt annars...i helgen var vi på 30-års kalas typ. Helgen som kommer vet jag inte riktigt....

Nu tillbaka till viloläge i soffan

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om ni inte har nåt för er till helgen så får ni gärna komma hit på grillparty, vi ska på bryggan efteråt också (är väl sista bryggan då så man får passa på) :D

du kanske har sett att jag bjudit dig på facebook också, på evenemang :)

kram

2010-08-25 @ 11:21:51
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Julia

Den där förkylningen skickade du raka vägen till Sôcka! Thank you very much! (har ju inte träffat er på ett tag så den kan ju komma från någon annan...)

2010-08-26 @ 08:39:38
Postat av: Johanna

Sv: Neej jag tycker inte alls du lät som det! tyckte bara det va jättebra att få lite info från nån som vet! :)

2010-08-26 @ 22:27:24
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0