long time no...

.....sjö.....igen!

Blir såhär när man har saker att skriva men inte kan skriva...pust och stånk...

Idag hade vi planering på jobbet och det var första gången vi satt hela nya arbetslaget och planerade. Vi fick mycket gjort och jag tror att vårt nya arbetssätt och temat som vår nya arbetsplan kräver kommer bli perfa. :)

Annars var jag på hemligt uppdrag efter jag slutat...sen iväg me mercedesen te verkstad (IGEN!!) och efter detta äta lite innan hem och städa och tvätta. Nu ska ja duscha sen slappa hela kvällen. Gött. :)
Kanske får jag ett mailsvar från min nye vän...förhoppningsvis ett bra denna gång, ett som lugnar så att jag står ut tills jag vet säkert. :)

Sen borde man försöka få undan två andra telefonsamtal imorron, blir nog bra.

Utöver detta har jag mest jobbat och tränat sen sist. I helgen var vi i Sôcka på fredagen och fick då gjort en annan viktig sak, på lördagen var vi på bryggan och såg på Broken door. Så roligt att det börjat gå så bra för dem, 3e gången vi ser dem live. :)  På söndagen var vi på sjön i Jans båt en tur, en go eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0