andra advent

Då har andra advent oxå varit, det går undan.  KAN hända att jag sagt det förrut, men det gör verkligen det. Har svårt att hinna med. :)

Julklapparna inhandlade, julkorten ligger och väntar på att bli skickade, första julbordet käkat, julkalendern på jobbet i full gång. Det jag väntar mest på nu är att Musikhjälpen på p3 ska börja. Alltid en höjdpunkt, blir tomt utan Christer i år men Martina är ju med så det blir nog kul. Det jag väntar på näst mest är (eftersom det kommer efter tidsmässigt) är den årliga uppsittarkvällen och att det ska bli dags att skicka julkorten.

På lördag är det julbord med Mathias jobb, blir nog trevligt. :) Imorrn ska ja iväg med mitt jobb och äta jultallrik, blir  oxå trevligt. :)

Inte många dagar kvar att jobba nu innan lite julledigt, vet fortfarande inte riktigt hur jag får vara ledig men hoppas jag får de dagar jag önskat.


Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Ok...nå fikk jeg svar på det jeg spurte om i kommentaren på ditt nyeste innlegg....

Jeg roter veldig, skjönner du....Sånn blir det når man er inne innimellom. Man leser jo fra toppen og ned!?

GOD JUL!!!

2010-12-17 @ 21:31:44
URL: http://skarbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0