Tack

Tack för all positiv respons :)  Det känns kul! Det är härligt med all planering och allt fix. :)

Nu har vi firat jul färdigt då. :)  Firade lite här och där på julafton och igår firade vi med min familj. Har varit en bra jul, har som vanligt fått mer julklappar än vi var överens om.
En klocka, presentkort, en bok, pengar,lotter, wii-spel (ett vanligt och 2 för träning), massa teckningar, kort på syskonbarnen. :)

Nu har jag alltså lite jullov, stackars Mathias som inte blev något ledig alls, rätt surt för honom å gå upp i morse.
Idag tror jag att jag bara ska slappa, hade kanske tänkt att åka tillbaka te Arvika och hänga lite mer med familj, men det är så jobbig väg att köra just nu så jag väntar nån dag tror jag. Har ju lite möten på tisdag och onsdag men funderar på att åka på onsdag morron, behöver ju inte va hemma förrän tidigast 5.  Sen är det nyår då. Ingen direkt spikad plan än, vi får se va som händer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0