true the eye of an eagle

We're the dreamin' people.
Idolfinal igår alltså, inga överraskningar förrutom att jag för typ första året inte fastnade för vinnarlåten. Den har växt, idag satte den sej. Like it alot!  Jäpp!

Ikväll blir det julbord i Halden, säkert trevligt det. :)   Gött med efterrätt om inte annat, deras julmat är ju sådär. :)

Det spritter lite i min kropp idag, det närmare sig så mycket nu. Livet går frammåt, jag verkligen, verkligen älskar det. Påväg frammåt. :)

En lugn lördag annars, Mathias bråkar lite med mercedesen mellan varven i skogen för att jaga. Jag avnjuter musik på hög volym och fixar lite inför kvällen, lite naglar och klädval mm.


Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Lurer på en ting..hva gjör dere i Halden?? Syns det er så merkelig at svenskene drar til Norge på julebord, for de fleste klager jo på den norske julematen.

Og misforstå meg ikke. Jeg skjönner dere, jeg! Jeg elsker både norsk og svensk julemat men det er jo litt spesiellt med det man er oppvokst med :-)

Nå i slutten av kommentaren så kom jeg på at det kan jo kanskje väre din samboer som jobber i Norge...ikke at du har feira julebord med din jobb i Halden?

:-)

2010-12-17 @ 21:20:21
URL: http://skarbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0