en lyckad operation

Idag strax efter lunch nåddes jag av ett sms som talade om att dagens operation för lilla Ester varit lyckad. Blev varm och glad i hela kroppen! Vilken otrolig skicklighet bland läkarna och vilken styrka och ett sådant mod de hittat någonstans ifrån för att utföra det hela. Fantastiskt  <3

Annars har jag suttit stor del av eftermiddagen och försökt fixa till lite musik till en blogg, har fungerat inte alls skulle man kunna säga. Efter att ha försökt länge själv så försökte jag länge till med hjälp av systern, men det verkar inte vilja som jag vill. Tyvärr!!

Slutade tidigare idag för vi hade så himla lite barn,kompade ut vid 1 och sen tränade jag och åkte hem till detta fix...


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är tur det finns läkare som kan göra underverk! Kram

2010-02-02 @ 18:14:50
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: marieB

Hoppas att lilla flickan blir helt bra! Tur att utvecklingen går framåt och att det finns många skickliga läkare!

Den veckan Elias föddes och vi gick i ovisshet om hans hjärta i några veckor, så höll vi på att gå under...Så jag kan bara föreställa mig hur tufft de har det...

Kramar!

2010-02-02 @ 23:54:35
Postat av: Ruth

Vad skönt att operationen blev lyckad! Jag känner igen mig. Vår hjärtis Sakeus har varit där... Nu ska han in på kontroll igen om en månad och vi hoppas såklart att lilla hjärtat växer som det ska med sina ärr och andra konstigheter.

2010-02-08 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0