inifrån?

Igår var vi i Arvika, käkade på hotellet och såg Wolfman på gamla Palladium.
En trevlig kväll, maten ok, bion dito. Sällskapet var trevligt :)
En bra kväll men jag insåg att lyckan kommer inifrån
Jag kommer inte dit genom trevliga kvällar eller genom att återuppleva sådant som varit succé förrut. Jag kan blir glad av det för stunden, men inte lycklig. Börjar bli rädd att det bara finns en sak som tar mej ända fram och just nu är den inte ens på kartan...det gör mej ledsen. Vill bli glad igen, glad på riktigt.

Så äre här i livet...och snön fortsätter vräka...nu dock med samtidigt töande av det som redan ligger...Kan riktigt se hur kramig snön där ute är. Hoppas sportlovsfirarna får till stora snöfigurer.  Hade kunnat tänka mej att ta lite sportlov själv faktiskt, vila huvudet och själen lite. Iofs är inte ansträngningen för stor på jobbet nu, inte så många barn oftast. Men man ska ändå vara där och verkligen vara där, både för sin egen och barnens skull. Jag försöker dock och tycker nog ändå att jag lyckats denna veckan. Bara att hoppas på en kommande likadan.

Behöver vår, sommar, framtid, trygghet, lugn och frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0