long time no.....

20.20

Längesen ja skrev nåt här....inte mycket nytt.  Lite skidåkning, lite häng med vänner och jag väntar fortfarande på Bruce. Lite jobb och lite trötthet.

Igår började jag snora......IGEN!!!!!! Idag har jag funderat på när det måste kasta in handduken hela dagen, men jag höll ut. RÅDÄCKADE dock direkt jag kom innanför dörren här hemma... Och har sovit och vilat hela kvällen.
Så fruktansvärt DRYGT äre å va sjuk nu IGEN!! Är sjuk typ var 3e vecka som det är nu....Ska gå å ta nya prover nu iaf och se så det inte är medicinerna som är fel igen. Vore ju fint om någon kunde göra en ordentlig genomkoll på denna kroppen jag välsignats med någon gång. Alla bara tror en massa eller skakar på huvet eller tar lite blodprover de tycker passar, men ingen gör nåt seriöst...zzzz


Jaja..nu ska ja sova, se om det lugnat sej lite så jag får till en dag till med jobb imorrn eller om jag får blir hemma IGEN, med NY karensdag och NYA sjukdagar.....:(

Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbigt å va sjuk så ofta:( Har också varit sjuk mycket tycker jag, men bara sen dec till nu. Nu vägrar jag bli sjuk mer och har jobbat tre-fyra hela veckor i rad - äntligen!! Hoppas Farbror Doktorn löser detta åt dig. KRam

2010-02-10 @ 18:05:10
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0