skönt

15.36

Idag pratade jag med chefen i telefon, hon sa flera bra saker som gör att jag känner mej lätt. :)
Jag har inte blivit lovad något men det ser JÄTTEljust ut och jag känner mej lugn inför framtiden, återkommer när jag har mer på fötterna. Tycker i vilket fall att det känns skönt både på kort och lång sikt. :)

Idag var jag tillbax på gymmet igen efter ÄNNU en sjukperiod. Det känns så trist att varje gång man kommit igång med träningen igen så blir man liggande en dryg vecka, man tappar så mycket direkt.  Jaja, känns ändå gött när man kommer in genom gymdörren och inser att man faktiskt saknat lukten....och därmed träningen antar jag :) .

Annars var jag och tog nya blodprov igår så jag borde väl få svar på fredag eller måndag, OM inte de värdena är dåliga så ska jag i vilket fall träffa den nya läkaren har jag bestämt för NÅNTING är fel.

Snart helg igen, skönt. Men ingen Bruce än. Jag som sett fram emot att åka och hälsa på dem allihopa snart, sen när de orkar och har lust. Gärna om några helger när jag jobbar kort fredag.  Men det kräver ju på nåt vis att den lilla vill visa upp sej och slutar trivas så gött där inne.


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter ju bra det där med jobbet. Jag ska hålla tummisarna för Dig! KRAM

2010-02-20 @ 22:24:14
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0