2010

Det kommer dröja innan jag lär mej skriva datum, som varje år. Nu är det här, det nya året.
Tänker inte lova mej själv eller någon annan nånting, men jag har förhoppningar....flera stycken.

Nyårsfirandet här blev trevligt, mat, vänner, spel och häng. En bra kväll. Igår satt vi typ i tv-soffan hela dagen, har fått en massa film-kanaler så igår avlöste filmerna varann. Massa bra såg vi. :)  Idag är Mathias i skogen med sin kusin och jag har vaknat för en stund sen, var dyngsvett och känner mej lite matt, hoppas jag inte håller på att bli sjuk.


Gott nytt år allihopa! Ta vara på de nya 365 dagarna (inte riktigt så många kvar), de kommer inte tebax...

Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Godt nytt år!!



Herlig med film!!



Jeg fikk se "slumdog millionaire" helt i fred på nyårsdagen! Ingen forstyrret meg!! Nydelig :-)



Det skal bli et bra år!

2010-01-03 @ 13:23:31
URL: http://skarbol.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oj, tack för informationen :) aldrig hört talas om nåt sånt innan faktiskt. Får hoppas att det är så,jag har ju trots allt stressat rätt mycket på sistone. Men om det är nåt annat så får man väl ta det som en kvinna också! Kram

2010-01-05 @ 13:54:46
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0