om att suga ap*****

20.33

Ursäkta min omogenhet, men det är vad de senaste dagarna gjort....

AVSKYR min jobbsituation just nu.....MASSOR av merarbete pga dålig planering från högre sitsar och en sjuk kollega....utöver detta TVÅ halv 7-stängningar på rad. Idag har det gått hyfsat, men igår ville jag kasta in handduken innan jag ens kommit till jobbet, ännu mer utöver detta en uppgiven förälder som tog ut hela registret på mej i hallen igår-eftermiddag när jag var som mest sliten i själen och kände mej som minst.  Jaja...idag alltså en ny dag som funkade lite bättre men inte mycket.  Ser fram emot morrondagen som är lite kortare och tidigare. Sen är det lite träning innan underbar helg med BARA LEDIGT!

Japp....så äre..inte mycket nytt annars....trött som en gris...ska snart sova tror jag....tidigt igår och blir nog tidigt ikväll oxå....

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ågud vilken tur det snart är helg så du får ta igen dig så du orkar ta nya tag till veckan! KRAMKRAM

2010-01-14 @ 21:35:14
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: broder Daniel

1.Spänn av lite, syrran.

2.Såna föräldrar FÅR man skalla. (Tror jag iaf)

3.Hmm ap-arsle? Ap-balle? Ap-röööv kanske? Ap-svans går åxå..ap-snabel går iaf inte.



(Hoppas ja fick dej att dra på smilbanden lite.)

2010-01-14 @ 23:40:49
Postat av: Anna

hahaha vicken knasig bror du har:D

2010-01-15 @ 08:46:33
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Johanna

Haha, rolig kommentar från din bror där ;)

Men beklagar att din jobbsituation ser ut som den gör. Man kan bli grinig för mindre.

Jag gissar också på apballe förresten!

Kram!

2010-01-16 @ 02:28:20
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0