på topp?

vilken konstig dag.....

Känner mej som nåt nån grävt fram ur en kompost, både inuti och utanpå...osolad, ett hår i behov av färgning och har inte tränat sen jag blev sjuk. Obehaglig till mods och helt fantastiskt missnöjd med mej själv.

En sån där dag när man bara vill stanna under täcket.....dessutom fortfarande lite hosta, fortfarande ont i halsen, munsår och en allmän smärta i kroppen efter min graciösa halkuppvisning på jobbet häromdagen.  Blå och ond tumme, svullen och ond handled, en axel och ryggmuskel som sträckte sej....En sammanfattning är: INTE PÅ TOPP.
Det trista är att det vankas 25-årskalas idag, då VILL man känna sej rolig, snygg och smart och på gång. Allt jag just nu INTE känner mej....TOTALA I-landsproblem deluxe, jag veeeeeet. men just idag är det bara inte roligt.  Jaja...får väl leta fram nån utstyrsel som kan hjälpa upp det hela någorlunda, kanske KANSKE slipper jag iallafall att ha en bad hairday oxå...då kanske det är en möjlighet att det yttre åtminstone hjälps upp...bara insidan kvar då.

Har iallafall tvättat mattor, ett plus, har oxå plockat in en massa tvätt, nu ska ja kolla om jag kan göra en uppryckning i min garderob, det går just nu inte att se vad jag har för kläder...vilken röra..


Kommentarer
Postat av: anna

Köpte den där sprayen förut, ska testa snart, tack för tipset :D



Hoppas att du får en jättetrevlig helg! :)

Kraaaaam

2010-01-30 @ 15:07:50
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Anna

huu men lille vän, inte kul med såna dagar. Speciellt inte när det vankas fest också! Hoppas det kändes bättre när du kom iväg. Kram

2010-01-30 @ 22:22:41
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Sussa

Haha kan inte låta bli att skratta "graciösa halkuppvisning". Du beskrev det så bra så jag ser det framför mig. Kommer du ihåg i 7:an när du ramla i fontänen?! Det glömmer jag ALDRIG! :)

2010-02-05 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0