1 månads härlig ledighet

Nu äre semester! otroligt gött! 1 månads välbehövlig och efterlängtad ledighet :)

Firade av det hela med en middag och lite utgång på Bryggan i lördags. Jag var chaufför, mycket roligt och trevligt. Konserten hade mycket energi och publiken ganska mycket tryck även om musiken inte riktigt är min cup of tea. Det var en bra kväll helt enkelt. Hela dagen före låg vi vid sjön så det var en mycket bra dag.   Igår hade vi Daniel och Julia här på middag, oxå mycket trevligt. :)

Idag skulle jag egentligen gå upp tidigt  och träna, men var så trött så jag sov länge och nu ska jag snart åka te Årjäng med Mathias bil som ska byta två däck igen.  Får ta träning tisdag, onsdag istället så jag kommer i fas för resten av veckan igen. :)

Har 4 måsten denna veckan men det ska nog bli bra,  idag byta däck, imorron åka och kolla felkoder på ac:n på mercan, onsdag städa och torsdag besikta golfen.  Sen ska jag oxå träna som sagt och träffa syrran med familj, men de ser ja inte som måsten på det sättet. :)

jaja, dags å komma iordning..

Kommentarer
Postat av: Anna

Många bil-måsten var det:) Sjukt gött det låter med en MÅNADS semester!! Ha det såååå skönt! KRAM

2010-07-05 @ 19:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0