days of my life

Anar mej till att detta är ett av mitt livs bästa år som pågår just nu...
Har SÅ mycket att se fram emot just nu...planer och drömmar som ska slå in. Faktiskt, på riktigt. :)

Just nu är allt fantastiskt......utom möjligen att jag just nu dragit på mej en vansinnig förkylning. Hann inte hosta klart efter mykoplasman innan denna bacill tog mej. Varit som däckad hela dagen, just nu något bättre. Hoppas vakna piggare imorron.

Har annars spenderat dagarna sen Göteborg på beachen, hemma i soffan (REGN), en sväng i Sôcka, i skogen och som sjuk. Jag och Mathias och svärmor har plockat 12 liter blåbär. Ska försöka få ihop 8 liter till bara regnet lugnar sej och min förkylning går tillbaka. Det fanns tack och lov ganska mycket bär i skogen så det ska väl gå att få ihop de sista litrarna här och där om inte annat. :)

Mathias är på Bluegrass-konsert ikväll men jag orkade inte följa med, idag har jag sovit mer än jag varit vaken. Så pigg är jag..

Fick sms av Clara förrut, hon och Lovisa ville komma hit på söndag, hoppas jag är piggare så det kan bli av.

På måndag är det back to work, tiden går så fort..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gött när allt känns så - Gött:) Hoppas allt blir som du vill och tänkt, vad det nu är...... Kram

2010-07-31 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0