update:..... really really slow...

Riktigt trögt med uppdatering här nu....

Semestern började med en massa bilfix under första veckan. Hann oxå med lite Arvika och träffa syster med familj som huserade där några dagar. Sen kom sjukdomen.....
40 graders feber och ONT i kroppen varje natt men rätt gött med på dagarna (troligen tack vare herr paracetamol och fru ibuprofen som gifte sej i min kropp under småtimmarna när jag inte orkade längre).  Sen blev det grillning och häng med hela familjen här och lite fiske och båstnäs-skrot med äldsta bror och familj.
På torsdagen vaknade jag åter igen med 40 graders feber och sjukvårdsupplysningen tyckte vi skulle åka in.

Hej Mykoplasma!  Hejdå 3 dagars Arvika-festival.   Tack vare dunderkur antibiotika så orkade vi iväg på lördagen, hade ju dock missat det mesta jag velat se men det var kul ändå.  Nu får jag inte vara i solen på typ 8 dagar, helst inte bada på åtminstone 3 till och är AP-TRÖTT varje gång jag tagit medicin. Kul med semester....eller inte.

Till roligheter så har jag återigen blivit fille-faster åt en liten tjej. Välkommen. :)
Jahapp..semestern so far....allmänt oinspirerad just nu...

Kanske blir det en liten lisebergstur framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0