3 dagar

3 små ynkliga kvar till semester. Måndag och tisdag flög förbi och jag tror resten av veckan blir likadan.

Ikväll var jag på Mary Kay-klass igen. :)  Det är faktiskt väääldigt roligt och man lär sig en massa nya roliga knep, har ikväll lärt mig nya användningsområden för mkit Satin Hands-set.  Härligt :)
Ja, jag har återigen handlat...Roligt :)  Fick äntligen min efterlängtade parfym till min hudlotion och resten kommer om några veckor. :) 

Efter att jag kommit hem hade jag ett telefonsamtal med min äldste bror. Vi försöker få ihop ett grillhäng här i sommar och nu verkar vi fått ett datum som kan passa. Roligt är oxå att redan nämnde bror med familj kommer en dag tidigare och stannar över, för lite fiske och härligt. :D    Blir en bäst början på semestern!! (början för mathias iaf :D )

Har oxå försökt få med gänget till Liseberg med en övernattning, intresset är ganska svalt på flera håll än så länge. Jag och mathias kommer nog åka ändå. NÅNSTANS iaf, för att slappa lite på hotell nån natt. Frukost å gött :) Kanske blir det Liseberg oavsett men det är ju så mycket roligare när man är ett gäng.


Imorrn stänger jag så jag har lite sovmorron. Gött med då.

Kommentarer
Postat av: Anna

GÖÖÖTT med ledigt!!!

2010-07-02 @ 07:23:45
URL: http://www.metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0