galet

Idag har vi plockat ner mitt gamla jobb.  Det är helt sjukt hur mycket skit det kan finnas på ett ställe! Vet att innan jag kom dit slängdes inte ett papper, allt sattes i pärmar....ALLT!! har gjort mina försök att rensa lite emellanåt men inte riktigt kommit loss. Idag när allt skulle bort på ett eller annat sätt fick vi typ en hall full med saker att slänga och en hel massa som andra förskolor eller fritids ska ha!  När vi var klara var varenda skåp och låda tom och mycket hade redan blivit hämtat. Det är dock vääääldigt mycket grejer var i de olika rummen men ja hoppas folk anmäler sitt intresse och hämtar det. Vill inte tillbaka dit en minut till! Får panik av alla grejer!


Nu äre gjort iaf och nu ska jag bara slappa resten av kvällen. Mathias jobbar över ikväll så han kommer senare.
Ögoninflammationen har lagt sej och den hann inte bryta ut helt, tack och lov. En dag till med glasögon så är jag nog utom fara.

På lördag äre time för bröllop! Ska bli kul! Vet inte riktigt vad jag ska ta på mej men jag hittar nog nåt..har ju några klänningar jag inte använt alls eller iaf på länge så NÅT ska ja nog hitta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0