ledsen

Den här dagen....som varit mitt hopp varje år,....eller snarare veckorna innan har varit hoppfulla men själva dagen har varje år resulterat i en stor besvikelse.

I år tar jag ut den redan tidigt på dagen....orkar inte bli besviken sen när jag en timme innan vi åker inser att jag inte får min "riktiga" midsommar i år igen.
Det är så vansinnigt tråkigt...det tråkigaste är att mitt enda alternativ till att åka till mangsgården (det är det som jag verkligen, verkligen INTE vill) är att sitta hemma. De två blir ju som pest och kolera för någon som bara önskar en massa folk runt ett dukat bord, trevlig mat, trevlig musik och bara härligt. Kanske kubb, frisbee eller annat sällskapligt...
I år har jag tillochmed försökt ge ett förslag att ta med engångsgrillar, mat och åka ut med båten till nån ö, men inget passar mangsgårdsälskarna....:( 

Jaja....i år vete katten om jag ens åker bort dit...tror faktiskt att jag hellre är hemma, slipper alla knott iallafall! Kan lika gärna sitta hemma och sura som att va där borta och sura...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0