eight

17.00

Jahapp...idag har vi 8-årsdag....minus de 10 månaderna...yeah...you all know the story... <3

Mathias hade glömt det men ikväll ska vi iaf te Waterside och mumsa god mat. Ska äta tills ja spricker för jag ska va fastande tills imorrn efter jag varit och blivit tömd på blod igen.

Var ju hos doktorn idag, fick han som jag hoppats, med gott rykte. I like!
Ska iaf ta en hejdundrans massa prover imorrn och om inte det visar nåt så är det troligen lite fel på min medicin-dos även om värdena var "normala". Fick oxå remiss till att göra ultraljud på mina armknölar. Lär ju ta ett tag men...
Han sa oxå (som Johanna redan påpekat) att kroppen, i synnerhet immunsystemet lägger ner lite när man har mycket att tänka på eller stressar. Kan inte påstå att jag är deppad men samtidigt vet jag att det varit mycket och att jag tidvis inte direkt varit världens lyckligaste på ett tag nu.  Jaja...det blir intressant iaf.

Nu ska ja snart stöppa huvvet fullt me mat...yum!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande att se vad proverna säger! Hoppas du får ett vettigt svar :)



Hur räknar ni er årsdag förresten...? alltså, är det dagen då ni blev tillsammans första gången som är er dag? Jag och Micke har ingen årsdag längre, för jag vill verkligen inte säga att vi var tillsammans de månader då vi inte var det, det hände för mycket dåligt då. så vi har liksom börjat om istället tror jag.... men ni firar som om ni var tillsammans även fast ni inte var det eller? haha, hoppas du förstår min fråga :) kram

2010-03-18 @ 20:12:35
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Johanna

Och gratulera till alla åren skulle jag ju göra också! :)

2010-03-18 @ 20:13:19
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0