glömma

17.52

Snart är det torsdag. Då har jag och älsk vart tillsammans 8 år...Det kommer HAN att glömma att komma ihåg...
Samma dag ska jag ÄNTLIGEN till doktorn, där kommer JAG glömma att komma ihåg att berätta om:

*knölarna i armarna
*mikrosvimningarna
*håravfallet, det galna, hår - ÖVERALLT, hittade i frysen en dag
*förkylningarna, återkommande med sådär en veckas mellanrum
*senaste förkylningen som idag pågått två veckor utan uppehåll men dock varit lite bättre sen fredagen.
*proverna som var bra men som inte känns bra
*tröttheten
*nedstämdheten
*olusten på alla plan
*den arga magen
*kroppen som bara absolut inte samarbetar ett enda dugg


Japp, det är vad jag kommer glömma att komma ihåg....Kanske glömmer jag att komma ihåg att ringa Waterside och beställa bord oxå. Får man inga överraskningar så får man väl överraska själv.....IGEN!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fastnade direkt på en rad där: "nedstämdheten". Den kan i vissa fall vara uppkomsten till alla fysiska besvär. Behöver såklart inte vara så i ditt fall. Men det är ju bra att veta att stress och depressionen osv kan få kroppen att må väldigt dåligt fysiskt också :/ Kram

2010-03-16 @ 20:44:41
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Anna

Det där får du inte glömma att komma ihåg. Ta med dig listan till Farbror Doktorn på torsdag tycker jag! Hoppas han kan hitta källan till allt det där så du får känna dig frisk och pigg igen!! Kram

2010-03-16 @ 21:58:52
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Anna

JAhapps första försöket till kommentar försvann nånstans så försöker igen:



Jo, jag tycker du ska ta med dig listan till Farbror Doktorn, det får du inte glömma att komma ihåg! Kram

2010-03-16 @ 22:01:59
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Anna

haha sådär ja, där kom båda två plötsligt:) Bättre två än ingen kommentar hihi

2010-03-16 @ 22:03:43
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0