ny vecka

Då var det ny vecka igen. Tiden bara springer....jösses. Bra, då är det snart vår. :D

Har fastnat för Anna Bergendahls bidrag i melodifestivalen.  Kanske inte rätt låt i det sammanhanget men jag gillar den som låt. Gick in på Spotify och då tryckte jag på den för att kolla...hängde inte med så bra i lördags, och sen har den typ gått på repeat.


Nu äre slut på OS och inte världslångt till slutspel. I like. :)  Idag va jag tebax på gymmet IGEN, efter ännu en vecka utan träning. är så gött när man gjort det man ska där, bra för kropp och själ. Men jag väntar mej nästan att jag insjuknar i nåt under veckan...brukar ju det så fort jag kommit igång. HOPPAS ju givetvis på en månad utan sjukdom, vore ju bra för plånboken om inte annat. 

Ser SÅ mycket fram emot en inflyttningsfest jag/(vi) ska på nästa helg (inte te helgen alltså). Ska bli så roligt att träffa massa härligt folk igen. Lovely :)   Har suttit och letat efter nåt roligt att ta på sej men inte direkt hittat nåt.
Jaja så kan livet va, är ju ett tag kvar. Får väl ta en kik på carlings kanske.

nu äre familjen annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pers fest? :D

2010-03-01 @ 21:03:18
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: anna

Åh, kommer du till Per?? :D :D



Pussåkram!

2010-03-03 @ 19:58:48
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0