baksidor

Igårkväll var vi i Arvika hos Anna. Rätt mycket folk, roligt att träffa alla. :)  Har dock ögoninflammation nu, två katter ihop med pollenet var mer än kroppen fixade.. :(   Behandlar med livostin, hoppas det hjälper så jag slipper doktorn och salva.
På fredagen va vi i Sôcka, trevligt det oxå :)  Idag har Mathias haft avslutning för UR här, en årlig tradition och regnet höll sej borta. :)

Jag tycker verkligen om mitt jobb, i synnerhet nu efter flytt och allt. Till veckan kommer jag dock möta en av de största baksidorna med att ha det här jobbet. Jag har haft en stor klump i magen ända senda i torsdags-förmiddag och den kommer antagligen bara bli större och större. I slutet av veckan hoppas jag att den är borta, men risken finns ju tyvärr att den bara blivit större.. :S    Jaja, det återstår att se...


Vet inte om jag skrivit sen dess men fick brev av min läkare i fredags. Fettknölen gör de ingenting åt, ofarlig och värdena i övrigt var nu bra. :)  Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0