kort vecka..

20.13

Första korta veckan av två, välbehövligt! (röd dag + klämdag denna veckan och semester nästa fredag för att ja ska å röntga armen)

Igår var vi i Högboda och kollade på en bil, blir köp. Ska hämta den på onsdag-kväll när Mathias ändå ska te Arvika. De ska fixa trädgården åt hans bror med familj i helgen.  I vilket fall, bilen var en mercedes, bra maskinellt men kanske ingen skönhet. Ett absolut lagom pris och GÖTT med två bilar igen :)

Fick idag ett löjligt stort sug efter lite mer Mary Kay-grejer, var inne hos Sara för att få tag i en instruktion som hon lovat mej. Blev inbjuden på VIP-kväll och hon utlovade nåt extra. Grejen är att jag har vääääldigt stor beslutsångest för hur jag ska göra med det jag vill ha. Motiverar för mej själv varför jag ska "få" köpa mer grejer med att jag inte har några som helst hobbisar som kostar pengar eller shoppar särskilt mycket annat egentligen + att flera av grejerna hade jag ändå behövt köpa (om än billigare på annat ställe).  Det otäckaste är att tänka på hela den brutala summan jag i såfall lagt på produkter senaste månaderna, det är så mycket att jag faktiskt inte ens kan intala mej själv att det är ok.  Men jag viiiiill verkligen ha de där grejerna som fattas och jag behöver som sagt flera av dem och jag är ju så löjligt nöjd med prokukterna jag redan har och ångrar faktiskt inte en spänn jag lagt på något av det.
Får fundera lite till och jag anar mej till att jag kommer trilla dit på flera av grejerna iaf, även om det inte kanske blir allt jag vill.....Om jag får till en lika fin avbetalningsplan som sist så känns det kanske mer ok. :)

Jaja...inte mycket nytt annars...ska göra nån himla dagbok till scb, får 4 trisslotter. Ska fylla i vad jag gör HELA dygnet runt tisdagen och söndagen denna veckan. Kan faktiskt bli lite intressant. :)

Tränade idag, denna veckan kan jag faktiskt få till minst 2 tillfällen, har jobbat så mycket sent ett tag att det bara blivit en gång i veckan, på tok för lite.  Händer ju lixom ingenting, men det händer iofs med vikterna och det är ju gött. Nu är jag ikapp och förbi de vikter jag låg på när jag slutade träna vid jul....

Är trött så funderar på att det inte blir så sent ikväll..


Kommentarer
Postat av: Anna

Litte nyfikna frågor: Vad med armen? Och, Vad är Mary Kay...?? Antar att det är smink, eftersom jag inte har en aning:)...eller? Kram

2010-05-10 @ 21:36:17
URL: http://www.metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Julia

det är dyra vanor vi har börjat med! men sen ser vi ju unga ut tills vi är för gamla för att se unga ut!

2010-05-11 @ 14:15:21
Postat av: Marie

Hahahah, ja det har du ju rätt i Julia :)

2010-05-11 @ 18:17:07
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0