ond bråd död

Det var som fyllde mina drömmar inatt, drömde om samma hela tiden! Mathias dog och jag skulle komma på varför, var rätt knepigt när han kom in och sa hejdå, jag fick inte ihop det alls.  Var hyffsat segt att gå upp, blev inte direkt bättre när man drog upp persiennen och det var halv snöstorm där ute...Usch. Längtar efter att komma hem och kura ner mej i soffan.

Annars ska bilen in på verkstad IGEN på torsdag, sista vändan hoppas jag, blir troligen bara av om vi har möjlighet att få låna en annan bil. Imorrn är dator färdig och idag fick jag mina sista Mary Kay-grejer :)

Ikväll ska vi upp med hyllan i badrummet och alla krämer och grejer :D


Helgen var lugn och skön. Putsade de sista fönstren på freda när jag kom hem, vi städade ur bilen lite snabbt och sen sov jag några timmar. Var fortfarande trött sen så jag stannade hemma när Mathias åkte te Töcksfors. På lördan var jag och svärmor på Ikea en sväng och på kvällen va de Vänghäng. På söndan va vi i Sôcka å grillade och umgicks hela eftermiddan och en bit in på kvällen.

Inte mycket nytt annars, har planerat idag och nu har ja lite rast innan det blir mer jobb..

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch för såna drömmar..! Men vet du vad, man ska berätta alla drömmar som man INTE vill ska slå in - och hålla tyst med de man vill...:) Kram på dig städtanten;)

2010-05-04 @ 17:12:45
URL: http://www.metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0