så nöjd att....

....jag troligen borde skämmas. Är sådär nöjd så det bara kvillrar inuti.

Körde hårt på gymmet idag, en del nya tyngder, en del av seten gick nästan bara på vilja mot slutet. + att jag idag körde 40 minuter på crosstrainern. :)
SÅ gött!
Efteråt hämtade jag mina nya Mary Kay-produkter, nu har jag allt jag vill ha för ett tag!!  När ja kom hem började jag med ett pedikyr-set och tog hand om trötta fötter. Efter det dusch med ny duschcreme , ansikts-skrubb och tvätt och insmörjning, smörja hela kroppen med nya krämen och sen fixa med satin lips och satin hands. I LOVE IT!! Man är så pinsamt mjuk överallt, så go känsla!!!

Vet att jag är fånig, är helt förvånad att man kan bli så nöjd för nåt så litet...

Besöket i Säffle gick bra, fick en läkare som knappt sa ett ord. Hon sa att knölen var en fettknöl men jag fick inte veta så mycket mer. Antar att jag får info och veta om vi går vidare av Björk te veckan. Iofs hellre det, han verkar ha lite mer koll. :)

Kommentarer
Postat av: anna

Ja visst blir man så sjukt nöjd :D Gött att du gillar produkterna! :)



Kraam

2010-05-21 @ 17:40:31
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja vi får verkligen hoppas du får denna knöl utredd utan och innan, så fort som möjligt.

Och sen är jag jävligt impad över dina FÖRTI minuter på den helvetesmaskinen! Jisses..

Kram å ha nu en finfin beauty-helg:)

2010-05-21 @ 18:34:10
URL: http://www.metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0