snart helg IGEN

Vet att jag sagt det förrut men jag säger det igen,....tiden går så vansinnes fort nu. Imorrn äre redan fredag igen..

Idag har jag jobbat och solat och handlat å städat och tvättat och varit uppe hos grannen och fått håret klippt. En fin dag och SÅ skönt att få ordning på håret :)

Mathias har jobbat över hela veckan och gör så ikväll oxå. Blir väl även ikväll typ ett hej och sen sömn....tråkigt men det är ju bara just nu.

På lördagkväll ska jag åka te Arvika och träffa vänner! Får se om jag får med mej sambon eller ej. Ska bli jätteroligt i vilket fall! Blir hos Anna denna gång. :)  Ska försöka hitta någon rolig inflyttningspresent men får väl se hur det går. Är ju inte direkt gott om roliga affärer här just nu. Hoppas iaf :)

Jaja...annars inte mycket nytt, inte hört nåt från doktorn än, får väl kanske ett brev nästa vecka.

Idag var det löning in och mycket pengar ut igen...blä, jaja några kronor över iallafall!

Nu ska ja ta å färga det där barret på huvet och ta ett fotbad..

Kommentarer
Postat av: anna

Kommer du hit? :D



Kram!

2010-05-27 @ 20:18:21
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: anna

Jaaaa vad roligt!! :D De jag vet är Johanna, Elina, Helen (om inte bebisen ploppar ut haha), sen så tror jag att Camilla och Jonas kommer. Klot och Marie visste inte än och Per jobbar. Ska höra med Micke också. Sen så kanske Henry kommer med:) Du behöver absolut inte köpa nån present, bara kul att du kommer ju :D Jag har vanlig dricka och snacks här, och sen så är det bara att ni tar med alkohol om ni vill :)



Jätteroligt detta ju! :D

KRAM!

2010-05-27 @ 20:52:00
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: anna

Vid halv åtta kanske? Det börjar nån nedräkning vid åtta och sen börjar själva Eurovision vid nio :)



KRAM!

2010-05-27 @ 20:55:09
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Marie

Blir great. Är ju mest där för sällskapet kan jag ju erkänna :D

2010-05-27 @ 21:14:11
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0