advent

Nu var det lääääängesen jag skrev här igen.

I helgen är det redan första advent....vi som nyss röjde in sommargrejerna för hösten. Det går sjukt fort nu...men inte mej emot, gillar ju inte hösten. Nu är det ju dessutom redan vinter, svinkallt. -11 grader och blåst.  Hängde upp julgardinerna idag och ljusstakar och stjärnor är på plats. De flesta julklappar inhandlade och annat småfixa ordnat. Nu kan man snart bara luta sej tillbaka och invänta julen.

Imorron är vi bjudna till Anna och Peter i Årjäng, blir trevligt och roligt :) Ser jag fram emot. Först lite jobb och träning.

Idag var jag och gjorde cellprov, nu håller vi tummar i några veckor att svaret ska vara bra.

Inte jättemycket nytt annars, har vikt, skrivit, tryckt, stämplat och letat och fixat i ett par dagar, nu närmar det sej. :)

Fick ju pengar i födelsedagspresent och har köpt ett Nintendo wii, nu är det mycket super mario bros och wii fit om dagarna. Är riktigt nöjd med mitt köp, speciellt träningsgrejerna. Jättekul och fungerande.  Men imorrn får det bli riktigt gymmet, omväxling förnöjer.

Nu får det nog bli kvällen, har bara haft tidiga jobbtiden denna veckan. En aning trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0