hektisk vecka

Jaha..då var det fredag igen...
Denna veckan har varit helt ok, stundvis mycket bra, stundvis ap-jobbig och däremellan allmänt stressande.

Måndag...en bra och ganska lugn dag på jobbet. Fick innehållet från vår gamla jobbdator (som krashade) på USB-minne och kunde äntligen börja fixa iordning för föräldramötet igen. Tyvärr var ju det vi redan gjort inte med på USB-minnet så det vara bara att fixa en ny powerpoint-presentation av vår arbetsplan och börja klippa och klistra bilder och fixa. Det löste sej dock till slut.

Tisdagen var tuff, många barn och mycket extra runt om...På kvällen var vi dock på en skitbra föreläsnin i Arvika;
Jag vill vara normal med Eric Donell. Otroligt givande, intressant, upplysande, underhållande och allmänt tillfredsställande. :)  I liked alot!

Onsdagen var en vanlig arbetsdag...tidvis tuff, tidvis lugn och trygg.

Torsdagen bjöd på planering på förmiddagen, barngrupp och fix på eftermiddagen och när sista barnet lämnat mig var det bara en kvart tills vi drog igång föräldramöte. En go 12-timmarsdag som nog dränerade mej på all ork och energi för denna veckan.

Dagen idag började med pedagogisk ledare-kurs på förmiddagen. Ett forum jag vanligtvis älskar men jag alldeles för trött och tom för att riktigt orka. Dock ganska intressanta diskussioner. Sen tillbaka till jobbet och köra barngrupp några timmar. När ja kommit hem och svalt maten däckade jag ett par timmar i soffan, vaknade vid 18.30 tog en dusch och intog slapp-mode.

Är tacksam att det är helg och att jag bara ska jobba måndag-tisdag till veckan. Sen drar jag till Kungsbacka på onsda. :)  Återhämtning, shopping och kvalitetstid med syster, svåger och systerdöttrar och en kort sväng även bror, svägerska och brorsbarn.  :)

I helgen finns inga direkta planer men det ska bli massor av uppladdning och jag borde VERKLIGEN försöka ta mej till gymmet antingen lörda eller sönda...helst båda. Denna vecka har varken tid eller ork funnits för träning...:(

Kommentarer
Postat av: Ragnhild

Phuu...blir helt sliten, jeg! :-)

Helgene er gull verdt innimellom...men ikke denne helga som har värt, jeg har nemlig jobba :-)

2010-11-01 @ 16:03:44
URL: http://skarbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0