på västfronten intet nytt

Varit snorig deluxe ganska länge, minst två veckor. Blev inte bättre när allergimedicinerna tog slut mitt i allt, men idag får jag nya. Blir looooovely.

Idag skrapade jag rutor för första gången denna hösten....kan inte påstå att jag gillar det men det är ju inte så mycket att göra åt saken. Ju fortare det blir vinter och snö desto fortare blir det värme och sol igen.

Mârten till helgen igen då...blir nog kanske inte så möe just mârten för mej, men ska till Arvika och hänga med familjen. Har som rätt halvtaskig ekonomi denna månaden.  Fick inte för mycket pengar i lön och det har varit feta utgifter.  Nästa lön blir bättre, löneförhöjning och inte så mycket tappade pengar.

Jupp....som sagt inte mycket nytt annars, allt som vanligt egentligen. Är gräsänka hela helgen, Mathias ska te Jimmy och jaga.

Har betsällt nya skor igen nu, hoppas de uppfyller förväntningarna annars är det ruta 1 igen...


Kommentarer
Postat av: Julia

Fast vi fick höra på apt:n i måndags att nya lönen kommer inte igång förrän tidigast november! Men då blir det ju bra mycket retroaktivt!

2010-10-01 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0