snart helg

Häpp!

Då var det snart helg igen....det går undan. Inget brev i brevlådan...KANSKE idag...annars hoppas vi på till veckan.

Sen när jag slutat åker vi till Lillåsen och firar Lukas en sväng....9 bast...känns som i fjol han låg i mina armar första gången och jag sa till honom att vi skulle bli bästisar. För nåt år sen sa han just så: Marie är min bästis. Sötnöt! Han växer ur det, det fattar jag oxå...men just då..den minuten när det gällde så blev det så stort, eftersom det var just vad jag sa till honom första gången jag såg honom. :)  Tänk så lyckligt lottad man är med de 6 finaste syskonbarnen ever. :)

I helgen är det alltså årjängsmârten igen, denna årets stora händelse....Fniss....för många andra iallafall. Vi tar väl mest en snabb sväng sen ska Mathias va på plats å hjälpa till med pengar, moskok, korvfix, burgarplock och annat. Funderar på om jag ska ta egen bil å åka hem eller inte...får väl se.
Ska iaf träna 4e gången denna veckan innan vi åker dit.  Denna veckan är jag nöjd med, 4 gångers träning och bara the och nåt knäckebröd efter klockan 17 varje dag. :)  Vet att det blir annorlunda på helgen så det är bara att köra hårt. Snart MÅSTE det ju bara börja synas mer på mej...går ju såååååå långsamt...

Inte mycket nytt annars, idag eller på måndag kommer ett paket från stadium med kläder och fler hantlar. I like.
Nu är rasten över...hej

Kommentarer
Postat av: Julia

Syns redan mycket! Kämpa på!

2010-09-19 @ 10:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0